Organistie

 

Vanaf 1987 verzorgen wij opleidingen en workshops op het gebied van persoonlijke groei en bewustwording. 

De organisatie van de activiteiten worden verzorgd door Margreet Koopmans en Jan Hoekstra. Zij zijn als Onderwijsinstelling Caduceus Lieveren ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (04040299) en aangesloten bij de V.V.E.T. (Beroepsvereniging Verbond Van Energetische Therapeuten).

Aan de V.V.E.T. is een toetsingscommissie verbonden, die de eisen voor accreditering door de beroepsvereniging bewaakt.

 

Margreet Koopmans

Aura- en chakra docent en mede-oprichter. Zij heeft opleidingen afgerond in intuïtieve ontwikkeling, aura- en chakrahealing, aurareading, rebirthing, lichaamsbewustzijn en psychic-massage. Zij heeft ruime ervaring op het gebied van tantra en bio-energetica. Sinds 1987 als aura- en chakradocente actief in het geven van opleidingen, workshops o.a. (levensdans) en individuele begeleiding.  Zij heeft tevens gestudeerd aan de vrije academie voor beeldende kunst te Groningen. Naast de opleidingen die zij verzorgt is zij werkzaam als beeldend kunstenares. Haar werk is te vinden in een permanente expositie in Lieveren en op haar website : www.margaritha.com

 

Jan Hoekstra

Aura- en chakra docent en astroloog. Hij heeft opleidingen afgerond in intuïtieve ontwikkeling, aura- en chakrahealing, aurareading en astrologie. Hij heeft ruime ervaring op het gebied van persoonlijke begeleiding. Sinds 1985 als astroloog actief en sinds 2002 als aura- en chakradocent actief in het geven van opleidingen, workshops en individuele begeleiding.  Tevens is hij afgestudeerd als ingenieur in de Levensmiddelentechnologie te Bolsward. Hij verzorgt ook onze internetpagina's en PR.

Verder zijn er meerdere medewerkers en gastdocenten bij de onderwijsinstelling betrokken.

Uitgangspunten

Onderwijsinstelling Caduceus Lieveren besteedt veel aandacht aan de kwaliteit van de opleidingen. Zij houdt tevens rekening met de groepsgrootte, zodat de persoonlijke aandacht maximaal benut kan worden.

Binnen de opleiding zijn er voldoende mogelijkheden om kennis en visie te verbreden door middel van workshops, terugkomdagen, specialisaties, enzovoorts. Om de leerstof zo duidelijk mogelijk over te brengen is gekozen voor een opzet waarbij zowel de theorie als praktijk afwisselend aan de orde komen. Er vinden periodieke evaluaties van de persoonlijke vorderingen plaats.